Varför inte?

Har precis kommit hem från träning, gick bra faktiskt och känner mig pepp inför morgondagen.
Är lite dåliga uppdateringar här i bloggen på sistone, känner bara att jag typ aldrig orka skriva. Eller jag tar mig rättare sagt aldrig tiden.. Men men, bloggen ska väl också ha sina svackor..

Vad har hänt på sistone, hmm. inte mycket. Var på dans på folkan i fredags med mina bröder, mycket trevlig kväll med skratt och god mat :) Ska nog göras om snart igen.
Annars har det varit lugnt, idag på skolan fixade vårat företag massa inför mässan som är på torsdag - BE THERE! på campus för dom som inte vet, och köp köp köp.. Känns riktigt bra och jag tror det kommer bli skitroligt.. iallafall roligare än norge.. :)

Kul dag imorgon.. de är nå snubbar som ska snacka mellan 8.30-9.30 om nåt, sen har vi inge mer... är ju inte direkt sugen att kliva upp kan ja ju säga.. Men men, man kanske får något gjort då på dagen! vill ta en långprommis om det blir finväder..:)

VI HAR FÅTT VÅRA STUDENTMÖSSOR! NU ÄR DET NÄRA! :):)

har märkt att jag skriver ganska osammanhängande i mina blogginlägg.. :P
Ne nu blir det slagga, la mig halv tio igår kväll vilket var mycket skönt. hatar dom här sena träningarna.. hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0