Män som hatar kvinnor

Va iväg och bio igår, men Malin och Ida. Vi såg män som hatar kvinnor, och de var en av dom bästa filmerna jag nånsin sett, riktigt brutal! Men jag gillade den skarpt, det gjorde även mitt sällskap :) Mycket trevlig kväll! jag och Ida höll även på att flyga upp i taket under en scen av filmen för att vi vart så jävla rädd haha.. Malin bara skämdes :-P

Idag vaknade jag tidigt på min enda sovmorgon det här lovet, de kändes ju skitroligt.. not. Men men, hinner väl med mycket idag då antar ja :) ska ringa fröken nordlund och höra om vi ska hitta på nåt idag, det blir mysigt. på onsdag fyller hon btw år, blir kalas då:) annars ser min vecka bra ut, jobbar från tisdag-söndag 7.30 - 13.00 och även fredag kväll. Hoppas jag får nå mer kvällar också, det är aldrig fel:) Måste ta mig till backen nån dag också, bara de blir finväder :)

I helgen har jag varit i sundsvall, fredag blev det en snabb shopping. hittade ett par diesel jeans på halva priset - ja man tackar! och sen blev det guldögonskugga och penna på makeupstore. Nöjdisch. fick vara chaffis resten av kvällen, mor och moster skulle förstås dricka blommigt så vad gör man inte. men de va trevligt, fick träffa släkt och vänner :) lördagen börjades med att skjutsa ut mor och moster på alnön igen för planering och fixning till festen, sen åkte jag in till stan igen och gick på city. blev ett par jeans till, ett linne, en tunika och en slapp t-shirt. nice nice :) Sen blev det hem till lägenheten för att göra sig iordning för guld-kvällen. min moster annika fyllde 50, de var därför det var kalas :) Hade en rolig kväll med mycket god mat och trevligt sällskap! på söndag klev jag upp 8.30, skulle åka buss med selånger (motståndarlaget) till östersund för att lira match. Kändes lite skumt men de gick bra. Dock slutade matchen 2-0 till dom men vi växte oss in och var faktiskt många nya spelare som inte har spelat ihop sig.. De är inte nu vi ska vara bäst, de är när serien drar igång :)

Ne nu har jag uppdaterat litegrann iallafall, hörs hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0