Man ska sluta bli brydd

Ibland förstår jag mig inte på vissa människor. Fel att sluta var så jävla feg! Aja, det är mitt liv och nu har du inget med det att göra.. som sagt, man ska sluta bli brydd.

Idag har det varit en jättebra dag! Underbara sol har varit framme, gjorde klart ett arbete, fikade med älskade lotta och pratade massa strunt och tränade. dock gick träningen uruselt men man måste ha sånna ibland också..
Imorgon ska jag försöka komma på vad jag ska skriva om i ett nytt arbete till A-K, ska ha något med massage att göra men kommer fasen inte på nåt bra, nån som har nåt tips? sen ska jag träffa brorsan om han har tid,kanske blir fika eller en bit mat :)
Högskoleprovet på lördag, känns inte så lockande men de blir väl en upplevelse det också! Tur att emma ska göra i samma hus som mig iaf, attans att vi inte fick samma sal. de hade varit nice..:)

Jag vill ha fredag och shopping!
Ne nu blir det sovning, hörs hej!

Puss påre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0