Har glimten i ögat, är nästan alltid glad.

Gillar den låten skarpt, och de är för att den är så dryg och har en allmänt rolig text! Lätt en av våra flak-låtar! :D Lyssna på den - "Singel och sökande".

Helgen har varit bra! I fredags blev de bara chill, och lördagen började med att jag stack iväg och gjorde högskoleprovet. Vet ej hur det gick men de var inte sådär superduper svårt som jag trodde att de skulle vara! Men ja, de ska bli intressant att se hur de gick:) Jennifer var vakt där, i min sal. De var skitroligt för när jag kollade upp på henne en gång under ett av proven höll hon på att somna! HAHA! SOM VAKT! de var så sjukt roligt och jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig! men jag kunde inte skratta nåt eftersom man behöver vara knäpptyst så de blev en jobbig stund att försöka hålla in skrattet men ack det gick :)
Sen bar det av ner till jennifer, vi chillade en stund och gjorde jättegod tacogratäng till middag som emma kom och gjorde oss sällskap till också :) Sen drog vi på olearys för att höra grabbarna lira, och jävlar va roligt de va! Och dom var grymma! :) Blev en sen kväll och var trött som tusan när de bar av upp till mig, tror de tog över en timme att gå från Jennifer upp till mig, och de skyller jag på sällskapet ;P
Och igår lirade jag match, mycket jobbigt eftersom jag fick spela mittmitt och vänstermittfält, är inte van att springa så mycket men roligt var det!

Idag har de varit en tröttsam dag på skolan. Jag och äm somnade stup i kvarten på nkbn, tur att vi inte skulle ha labb idag så vi fick sluta tidigare.. Därefter bar det av till Niklas och Tina för att hälsa på lillfisen, och jäklar va glad hon va! :) ska nog sitta babysitter på söndag, de blir roligt.. :)

Är nervös för balklänningen, den skulle ha kommit i torsdag och tror inte att den kommit än. Om den inte kommit denna vecka så blir jag elak.. men de kommer den nog göra :) Tror att jag fått hem min mösspåtagningsklänning idag också, och vet ni - DEN ÄR ROSA! haha :) Kul med tanke på att jag inte så ofta har rosa, men nu blir de ändring på det:)
På torsdag bär de nog av till kälarne en sväng, ska hang out me Ronja Prettymountain då! Tror att jag aldrig skrattar så mycket som när jag är med henne! Kul tjej! :)
Har eventuellt hittat balkavaljer också, bara han bestämmer sig så ;)

Ne nu har jag inte så mycket mer att tillägga, hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0