Han är bäst

Idag har jag fått mycket gjort känns de som, gjorde klart ARL arbetet och skickade iväg det till janne. Kom på vad jag kan skriva om i det nya arbetet till A-K, blir antingen babymassage eller massage vid demens. vet inte vilket ännu men någon av dom tror jag iaf!
Sen åkte jag ner på stan och träffa brorsan, de var kul! Han handla massa snygga kläder och vet ni, han köpte min älskade ring till MIG! HAN ÄR BÄST! :D:D Så nu är jag lycklig och den ska användas på lördag till massa annat grönt, de blir fett nice :)
Sen gick vi på taikwandoo eller vad resturangen heter och käkade sushi, de var mumsigt! Och nu blir det träning, men innan ska min grupp ha möte.. Skönt att äntligen få det gjort..

Ne nu måste jag kila! Hörs hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0