Long time ago

Nu var det ett tag sen jag skrev i bloggen, och blev pepp på att börja igen när Lisa startar om på nytt! :)

Så vad har hänt då? Jo jag har tagit studenten och levt rövare hela våren! :) Sen har jag börjat jobba här hemma i kälarne på hemtjänsten och även flyttat ut ur lägenheten med grabbarna, kommer fasen sakna dom :(
Har även varit mycket fest här hemma, som har varit skitroligt.. :)

Men idag då, söndag den 5de juni har jag jobbat till ett.. Sen har jag bara chillat, sovit en stund, ätit och umgåts med mamma :)
I veckan blir de ganska mycke jobb och i helgen bär det kanske av mot offerdal och toppfesten, kan bli kul :)

Ska försöka uppdatera oftare nu, och de kommer jag nog fasen lyckas med! Hörs hej! :)



På studenten, Lisa jag & Emilia :)


Kommentarer
Postat av: emelie

det är juli nu vettu :)

När kommmer du och hälsar på mig då? :(

2009-07-06 @ 01:08:42
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: Fisen

bra där! fortsätt å uppdatera ofta nu då ;P

2009-07-08 @ 14:18:17
URL: http://landgrenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0