Stugun

Hade massage i stugun idag, det gick förvånadsvärt bra! Alla var mycket trevliga och mycket tacksamma, hade sju behandlingar idag men imorgon blir de kanske bara fem-sex. Men kul är det iaf! :)
Idag fyller min lilla fis Emelie 19 år, grattis på henne! :)

Ibland förstår jag inte, vart min tid tar vägen. Jag skulle vilja ha 2 dagar längre helger, och bil.. Blir bara så ledsen. Men de är väl som det ska vara!

Nu ska jag plugga lite samhälle tror ja, de brukar låta så men ack som vanligt kommer det inte bli av.. :)
Trött är jag också! Hörs hej



Kommentarer
Postat av: Emelie

tack fisen! du är bäst <3

2009-01-15 @ 01:29:24
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0