Sex and the City

"Love." Alltså, det finns ingen bättre film i hela världen tror ja. Såg den för andra gången nu ikväll med mami, och ja.. Jag gråter hela tiden i stort sett. Så sjukt bra! Så som ni kanske ana så har jag haft en lugn hemmakväll, mycket skönt och trivsamt.. Imorgon ska jag nog ut och springa när jag vaknar, kände för det nu konstigt nog.. Sen ska jag till Lotta i Håsjö imorgon kväll, blir nog mycket trevligt och antagligen lite Körslags-kollande :)

Längtar tills nästa vecka! Det kommer bli en bra vecka. Idag var jag förresten ute på stan för att boka makeup-tid för balen.. Har funderat nu ett tag på vart jag ska sminka mig, var lite skeptisk för makeupstore med tanke på att de känns som att dom kan lägga ett sånt jävla lager med typ foundation och puder, vilket jag inte är riktigt van vid.. Så trava ner på Agnes Ohlsson istället, eller Parelle som de nu heter.. När vi väl stått och väntat där ett tag, jag lisa och emilia, så fråga jag om man kunde boka tid. Vill ni veta svaret? "Alltså vi har inga tider nu, för någon. Det är så rörigt de här med balerna så om vi får ditt namn och telefonnummer så ringer vi dig, okej?" WHAT? Orka gå och inte veta om man får nån sminktid eller inte.. Ne jag blev less så jag gick upp på makeupstore och snackade med dom där istället. Och beställde även en tid. Visst jag gick emot mina principer men med liter övervägande tankar så var det nog ett bra val. För vaddå, jag kan ju bara säga att dom inte behöver lägga ett sånt tjockt lager. Sminkningen kostar 495:- och då får man handla varor för samma pris också, hur bra är inte de?:) Så jag slog till..
Sen träffa jag mami, och vi funderade på vad jag skulle få i födelsedagspresent av henne (kul att fylla år i januari när ingen har nå cash.. not) och då kom jag på, jag kan ju önska mig sminkningen av henne! :) Det gick hon med på, så nu är det betalat och klart. Mycket skönt och tack älskade mamma! :)

Ne, nu är det nog läggdags, klockan är ju ändå 01.00. Mycket sent för att vara jag..
Ska nog ha sex and the city maraton imorgon på dagen, måste först hämta våran box som har varit på vift i hela byn tror ja.. Har nog inte lust att göra nå annat :) Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0