Lassa

Ja idag har man varit på lassa hela dagen, var följeslagare till en patient som skulle gipsa om benet. det gick mycket bra och vi hade så jäva roligt! Satt och kolla på folk hela dagen och bara skratta :)

Sen har jag hängt med malin ett tag, vi har beställt lite kläder och min skinnjacka finns äntligen! Så den blev beställd, hoppas jag får grejerna till veckan :) Imorgon åker jag in till city, med tvåbussen tror ja.. Skönt med sovmorgon. Sen blir det träning på kvällen kan bli skönt att dra igång igen!

På fredag blir det myskväll. God mat, en bra rulle och flarra vin, kan de bli bättre?:)
Moster undrar om vi ska fira våran födelsedag tillsammans, fyller nämligen år på samma dag, och det tyckte jag lät som en utomordentlig idé! Så antagligen blir det sundsvall nästa helg.. :)

Nä nu måste jag tvätta en sväng, och kanske ringa fisen emelie.. :) Hörs hej!
Min älskade :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Inget samtal fick jag :(

2009-01-07 @ 23:40:06
URL: http://empepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0