Norge

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här, kan bero på att våran dator i lägenheten har fuckat sig totalt.. Har iallafall varit i norde under tiden, på mässa med klassen och några till. Gick skapligt och vi fick ett gäng magneter sålda iaf :) Men var lite less ibland, bland annat på att stugan var snorkall.. Och all tid vi behövde vänta hela tiden. Plus att man behövde slänga i sig middagen när vi skulle åka hem.. Men men, hem kom vi ju iallafall och vi har ju lärt oss mycket iallafall!

Sista veckan och sista dagen i stugun idag, känns lite trist faktiskt! Har haft skitroligt och träffat många trevliga människor, skulle lätt kunna komma tillbaka.
Imorgon bär det av till sundsvall, ska spela mcdonaldscup i helgen. Ska bli skitroligt, med tanke på hur det var förra året så kan de inte bli annat:)

Har nå frågor till samhällen imorgon som jag inte har gjort, på grund av att mina två häften med ALLA mina ämnen i är helt borta! Nån som har nån liten aning om vart dom kan befinna sig? För det har inte jag. Så det skiter sig rejält nu alltså. Men men, får väl se om hon tror mig eller bara tror att det är en dålig ursäkt..
Ett religionsarbete ska vara inne på måndag också, och jag har inte så mycket kvar att skriva så det känns bra! Jämför asatron med kristendomen. Oden och Tor är ju ändå ganska coola snubbar..

Min guldklänning och min mösspåtagningsklänning har kommit nu iallafall! :D dock har jag inte prövat dom än eftersom dom är i kälarne, men jag hoppas hoppas att jag kan ha dom! :)

Ne nu ska jag börja min nästa behandling. Hörs hej!


Kommentarer
Postat av: Carro

du får ta och lägga upp en bild på klänningen tycker jag :)

2009-02-05 @ 15:16:21
URL: http://carrobrannstrom.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ja den som Carrie får är grymt snygg, de ska vara en ljus walkingcloset, men jag hittade inga såna bilder^^

2009-02-06 @ 11:26:04
URL: http://innin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0