Hemma hos mammsen

Sitter hemma hos mammsen nu, gjorde mys middag till henne när hon kom hem. Det gillade hon:) Varit hos frida hela hela dagen, spelat kort och umgåts, de har varit kul...

Imorgon åker jag nog in till city igen med mamma, orka kliva upp sex men hellre de än att åka buss.. tror ja.
Kanske ska träffa brorsan också, det vore nice. Får eventuellt min present då också :):)

I helgen vettekatten vad som händer, funderar på att stanna i stan, och de blir nog så också..
Var på 1års kalas i måndags hos Isabella (min brorsdotter) Det var kul! :) Hon har blivit så stor alltså.. gosh.

Ne nu ska jag kolla runt lite, hörs hej!



Haha, jag vet min fake-min.. :P Dressen fick hon av farmor :)

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ååå vilken söt bild! Kanske lägger upp en bild på klänningen, får se:)

2009-02-13 @ 09:25:09
URL: http://innin.blogg.se/
Postat av: Karolina

En sån dress har moa också :D

2009-03-03 @ 10:50:23
URL: http://hapiface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0