Forts.

Sitter hemma i lägenheten, har nyss vågat håret med vågtången jag fick av BRORSAN - TACK :D Blev fint men jag tror man behöver lite mer övning för att behärska den där makkapären..
Som sagt ska jag iväg och stå i garderoben ikväll med linis, och nu känns de faktiskt som de kan bli kul! Om inte annat får jag lära känna lina lite bättre :)

Tror jag ska måla om naglarna nu också, är på riktigt ompyssling-av-mig-själv-humör nu känner ja.. Skulle vilja vara hemma hela kvällen och ta ett bad, skrubba kroppen, göra ansiktsmask, äta gott och bara chilla framför tvn. Men det får bli mina planer för morgondagen istället, plus att jag måste plugga Nk.

Måste hitta en dejt till balen också, i nödfall har jag ju brorsan så de är en positiv sak :)
Längtar tills klänningen kommer, om en månad ska den vara i min famn! Längtar till 100dagars också, och de tror jag att jag nämnt minst tusen gånger.. :P

Ne nu ska jag måla naglarna, hörs hej!


Kommentarer
Postat av: Emelie

gullunge

2009-02-14 @ 01:24:16
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: men jag trodde vi hade klarat ut vem du skulle gå med :D puss

2009-02-15 @ 17:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0