100-dagars!

Har inte skrivit här på typ en vecka nu, vet inte varför men de känns inte som att det har hänt så mycke spännande saker i mitt liv. Men imorgon är de bannemig 100-dagars! Och jag tror inte jag har varit såhär pepp på fest någonsin! Ska bli så sjukt roligt! :D:D Och så ska jag gå till kikki runt fem tiden och fixa håret, kommer bli nice som fan :) Sen blir de käk med några godingar och därefter bär de av till klassförfesten! Vill faktiskt bara gå och lägga mig nu så det blir morgon! höhö..

Har nyss kommit hem från träning på arenan, gick sådär! Ovant att spela på så stora ytor! Men man vänjer sig väl antar ja :) Har varit på stan med fislisen idag också, de var trevligt! men blev bara så förbannat shopping sugen.. Men jag höll mig.. Lisa köpte dock en väldigt snygg tunika samt lite smycken.. kommer bli skitbra imorgon de:)

Ne nu ska jag chilla och eventuellt sova, om jag kan. Sov typ två timmar förut så jag vettekatten hur de kommer gå. Men men :)

Uppdaterar efter morgondagen! SKA RÖJA SOM FAN! :D Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0