Snö, snö ännu mera snö!

Det bara öser ner här hemma i kälarne, så skönt! :)
Jag vill aldrig att det ska sluta.. Eller jo, annars blir det så förbannat mycke att skotta sen.. :P
Men de är nice iallafall, hoppas backen kan öppna snart. Vill åka bräda nu!

Idag blir det mycket gjort hoppas jag, ska skriva påett arbete som ska inlämnas till A-K och Ingrid innan jul, är skitstressad för det arbetet eftersom det ska vara så pass stort.. Menmen, de kommer nog gå bra:) Sen ska jag läsa en massa grejer jag fick av Svenne nu när han är i sthlm. Och så ska jag hinna med en långprommis med frida, den kommer jag säkert välja först som vanligt bara för att jag inte vill göra läxor och shit. :)

Men sen blir det nog lugnt, måste ner till mammi och hälsa på henne också..
Ne nu blir det duschen, hörs hej!


Kommentarer
Postat av: Emelie

läxorna hamnar alltid i kläm när det finns roligare saker att göra ;)

2008-11-25 @ 13:23:55
URL: http://empepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0