Helg

Jaa, nu är det helg.. Fasen va skönt! Inte för att det har varit en jättejobbig vecka, men alltid skönt med helg :)
Ikväll ska jag till jennifer och äta middag, sen ska vi nog bara chilla och jag ska antagligen ge henne regnbågsmassage som jag inte gjort på hur länge som helst! Får se hur det går:)
Sen imorgon blir det förhoppningsvis forum, annars blir jag ledsen! Får hoppas att favvomartina vill agera chaufför sådär runt ett-två snåret :P Vore sjukt roligt om vi tog oss iväg!

Annars har det varit en rätt så lugn dag, dock har inte min klänning kommit in på Rut som jag tänkte ha imorgon:( Men då gick jag på Fanny och hittade en skitsnygg topp istället, så får se om jag ska ha den :)

Ne nu ska jag göra nån nytta innan jag beger mig ner till jennifer, hörs hej! :)

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vi skulle absolut kunna göra det, vore jättemys! Kan ju höras ngt tll veckkan. :D

2008-11-08 @ 10:57:24
URL: http://innin.blogg.se/
Postat av: Ninni

Haha ursäkta stavningen:P Hälsa Jennifer! :)

2008-11-08 @ 10:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0