Fredag

Har haft en helt otroligt lärorik första vecka på praktiken, skitroligt har det varit! Ska bli intressant dom två närmsta veckorna :) Det har gått snabbt och nu är det redan helg. Ikväll är det bara chill som står på schemat, har sett Idol och jag fullkomligt älskar Kevin! Skönaste snubben jag sett alltså :) Han kan lätt få vinna hela idol för min del..

Våra julskjortor på jobbet har kommit också! Jävlar va snygga vi kommer vara i jul, eller hur Malin?:)
Längtar faktiskt efter att få jobba lite.. var fasen ett bra tag sen nu..

Och imorgon är det den efterlängtade fotbollsgalan! Ska bli sjukt roligt och jag är pepp as hell :) kommer hålla hus på Gamla Teatern. Imorgon klockan ett ska jag bege mig bort till Sacha, hon ska fixa min make och vi ska väl börja föra lite där.. Sen drar vi ner till Emma den äldre runt tre för den andra förfesten och därifrån beger vi oss sedan till galan tror ja. Kommer bli en grym kväll med Rock 'n' Roll som tema :)

Ne nu ska jag se på utröstningen, hoppas lillskiten Johan åker ut. Han är blää..
Hörs hej!


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Jag kan nog inte va irriterad på dig fisunge :D <3

2008-11-22 @ 17:21:13
URL: http://empepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0