Fotbollsgalan

Var grym! Hade så sjukt jävla roligt! :) Och Emma Eriksson fick pris som årets damsenior! Så jävla bra! Hon är så värd det för hon har gjort en skitbra säsong! Blev så lycklig när hon fick ta emot priset :)
Började iallafall dagen med att göra mig iordning hos lillemma, sen travade vi ner till sascha. Hon sminkade mig, hanna, maria och marre. Tack! Och va snygga vi blev :)
Skulle sen ha dragit ner till Emma på förförfest, men vi hann inte så vi drog direkt ner till marité på förfesten. Det delades ut en massa pris och vi hade allmänt trevligt. Sen vid halv sju började vi trava upp mot gamla teatern. Åt god trerätters middag, älskade förrätten som var nåt med gravad lax - mums! Sen fick vi fläskfilé, potatisgratäng och nån sås till varmrätt som också var mumsigt.. Och därefter fick vi glass och nåt till efterrätt. om jag ska vara ärlig så vettekatten hur efterrätten smakade, var rätt så knall vid det laget :P Sen dansa vi som fan, och sjöng. Fasen va hes jag var efter två låtar! Haha :D Vi var iallafall där till runt halv ett tror ja, då drog vi ner på news.. träffa mats som var vakt och sen därinne var bernhardsson och mohlinbröderna, mycket trevligt! :) dorg iallafall vidare på Olearys, sjukt mycke folk där men ganska kul. Och en sak som var hur roligt som helst va: Jag tog på BINGO RIMÉR! Hahaa :D Drog iallafall sen upp till news igen för att sedan gå på efterfest. Var där ett tag men blev så sjukt trött så jag och emma knallade vidare upp till henne för att sova. Sammanfattar den här som sjukt rolig iallafall :)

Så nu sitter jag här, kom hem från Emma för ett tag sen och måste verkligen börja med psykologin som jag inte ens har börjat med och har redovisning imorgon.. Suck. Får se hur det går.
Sen ikväll blir det iallafall träning, tror vi bara skulle spela idag istället för fys vilket är mycket skönt!
Måste iallafall träffa Ronja Prettymountain snart, var skit längesen känns det som! Så det är verkligen på tiden, måste få skratta av mig litegrann :) <3

Ne nu ska jag försöka börja med den förbannade läxan.. Hörs hej!


Laget :)
Årets Damsenior, Emma Eriksson:)
Årets Damsenior - Emma Eriksson :)

Jag & Carro på väg till Marité i en discobuss :)

På Marité haha :)

Sascha :)

Pastorn:)

Danne och Henka :)

Tog en egobild med Hestners kamera, som på en gång hamnade på facebook ofc :)

Kommentarer
Postat av: broder snygg

vad fin du var på galan syrran=) ditt lag ser mumsigt ut;p

2008-11-25 @ 10:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0