Trött

Idag har jag varit en riktig tröttis.. Känt att jag inte orkat med nånting, skolan kändes lång.. Men var iallafall och hälsa på min älskade brorsdotter en snabbis idag, hon har blivit så stor alltså! gosh! :)
har även bestämt mig för vilken klänning jag ska ha på studenten, det kommer bli skitbra.. :)

känns som att jag inte hinner med mitt liv nu, allt går för fort. finns så mycket jag skulle behöva göra som jag varken hinner eller orkar med.. och de är ju inge bra..

gjorde även illa mig på träningen igår. vi hade cirkelträning och sista övningen som vi gjorde var utfall i sidled. kändes skitbra när jag väl gjorde dom men direkt efteråt gjorde det skitont. och idag har jag knappt kunnat stött på det utan att det gör ont.. så imorgon ska jag träffa Per, våran sjukgymnast i laget, och se vad han säger.. hoppas de inte är nåt långvarigt bara.

Ska lägga mig tidigt ikväll, känns skönt. Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: äm

vilken klänning blev det? :)

2009-03-11 @ 18:49:49
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: Martina

Jag vill också veta vilken klänning!! :)

2009-03-11 @ 20:27:44
URL: http://tiniisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0