Stugun, lååångtråkigt.

Är i stugun nu, har haft massager till 13.30, för sen skulle alla här på bergegården på möte så det finns ingen att massera.. Så nu sitter jag här, vid AKs dator och gör absolut ingenting :) Och det går ingen buss förän 16.20 så kan inte åka till stan heller.. Kanske ska gå och sätta mig i massagefåtöljen, vore skönt att slumra en stund :)

Ikväll är det träning, är pepp som fan. Brukar jag alltid vara på torsdagar eftersom det bara är spel då, så sjukt roligt! Vi har även fått lagen för mcdonalds cup som går av stapeln den 6-7-8 februari. Jag ingår i "Dream Team" Ska bli skitkul! :)
Annars så känns det riktigt bra på träningarna nuförtin, Ersson (vår nya tränare, har fortfarande henka också) är grym!

I helgen blir det bara chill, ska till håsjö och träffa lotta iallafall. Det är nog det enda som är planerat.. Sen kanske jag åker till sundsvall på söndag, får se hur det blir :)
Var och testade en klänning hos lotta igår, samma som jag vill ha. Måste köpa den! Fy fan va snygg man ska va på mösspåtagningsbalen alltså :P

Har funderat på de där med tatuering, och jag har en idé. Den måste jag berätta för Lisa, kanske kommer ut på bloggen här senare. Men för tillfället är det hemligstämplat höhö :)
Ne nu ska jag göra nån nytta, få lite massage ;) Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Fisen

Ja, tell me tell me! Vet du, jag har fått min klänning!!!!!!! :D:D:D:D:D

2009-01-22 @ 16:22:36
URL: http://skitblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0