Söndag

Nu är det slut på den här helgen också, trist men ganska skönt också.. Missar träningen ikväll, har inte hittat någon som skulle in till stan i tid.. men får väl ut och springa istället då:) Åker väl in snart tror ja, måste städa ikväll.. suck

I fredags började min sex and the city helg, såg filmen på kvällen med mamma. Den var lika bra som alltid, och igår satt jag från runt tio till sju och började kolla på boxen. Sen kom älskade lotta och vi hade en mycket trevlig kväll, men skratt och tok :) Har fortsatt idag med att kolla på boxen, började vid elva och har kollat tills nu.. :)

För dom som inte vet så har jag sparat ut mina naglar! Japp, jag har slutat bita efter en lång tid :) Känns bra, måste ju ha fina naglar till balen! :)

Jag hänger rätt mycket på tradera nuförtin, tycker de är skitroligt och det finns så grymt mycke snyggt där! Ska på 50års fest för min moster i slutet på februari. Där ska de vara guld och svart tema. Så vad  passar inte bättre än en guldklänning?:) Den hittade jag nämligen på tradera :D Sjukt nöjd, får bara hoppas att den passar:)

Ne nu ska jag packa det sista, hörs hej!



Denna underbara :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

men ska du inte ha handskar på dig på balen? då syns inte naglarna hur som ;D

2009-01-25 @ 21:38:07
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0