Bip-test?

Ska vi tydligen göra ikväll på våran "hemliga träning" som dom kalla det.. Vi har egentligen ingen träning på tisdagar så de brukar vara mycket skönt att ha en kväll ledig! Men nej då, ikväll ska vi springa skiten ur uss istället.. Antar att de är de bip-test går ut på.. suck.. Men men, bara de är över så..

Idag har vi jobbat på som fan med företaget! Det går skitbra! Köpte även linnen som vi ska ha på oss på mässan i norge till veckan, kommer bli skitkul :)
Sen efter skolan har jag shoppat lite, kände att jag behövde de när jag fick lön :) Köpte en ny väska (ÄNTLIGEN!) puder och puderborste på makeupstore och en jättefin grön sjal. Sen fick de vara nog. Ja just ja, köpte present åt min lilla brorsdotter som fyller år den 9de feb. Det blev en rosa långärmad tröja och en brun-rosa rutig klänning till, hur sött som helst! Hoppas hon blir glad, fast de vettekatten om hon blir hon är ju bara ett år :P

Har nyss färgat håret på jennifer också, hoppas de blir bra :) Och imorgon ska jag iväg och gratta fagerbergsjänta som fyller hela 18 år! Glömde köpa hennes present idag så får göra de imorgon istället :)

Ne nu må jag vara lite social, hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0