Torsdag.

Idag har jag haft en rätt så chill dag igen. Åkte ner på stan runt halv tio för att ta en fika med Josefin som var på besök i den stora staden. Det var mycket trevligt! Och när vi satt där på törners så kom Daniel Bylund som jag inte träffat på ett tag så det var nice att se hans tryne :) Sen åkte jag hem, har fixat och donat lite här hemma. Även att vi har det hur kallt som helst i lägenheten nu alltså.. Hoppas vi får tillbaka värmen imorgon annars dör ja..
Och nu sitter jag här, ska snart iväg på säsongens första träning. Känns lite sådär men ändå skönt att komma igång igen..

Nä nu ska jag byta om, hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

FISUNGE

2008-11-07 @ 10:54:55
URL: http://empepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0