Lördag igen.

Igår var jag, Lisa och Malin på folkan och jobbade. Det var för laget men eftersom dom var så snälla och hade så lite att göra :P så följde dom med mig dit och jobbade. Vi stod i garderoben, och jävlar va roligt det va! Träffa mycke folk, nästan allihop va norskar. Och de var väl runt 1000 pers där så vi hade lite att göra.. Dock var det inte så roligt att städa efteråt, men de var det värt.. Kul kväll hursom och tack för att ni följde med:)

Idag vaknade jag 12.25. Ganska bra tid ändå med tanke på att vi kom hem runt halv fem. Så nu sitter jag här, peppar inför kvällen. Det blir pubafton på hällesjö, kan bli kul!
Men först tänkte jag ta en prommis i det fina vädret, tänkte ringa lisa eller malin fast dom lär ju sova än.. haha :)
men ringer nog och väcker dom ändå, eller iallafall malin. för lisa kan bli lite grinig när man ringer och väcker na hehe :P

Skriver nog imorgon om kvällen bravader.. Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Fisen

Hahaha du hade kunna ringt, pappsen ringde o väckte mig typ halv elva ;P

2008-11-01 @ 15:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0