Hemma.

Nu var man hemma igen, efter en mycket lärorik eftermiddag på deloitte. Det var tre företagare som höll föreläsningar för oss, och jävlar va pepp man blev på UF nu! Ska bli kul bara vi utvecklar våran affärsidé och kommer till kritan! men de tror jag definitivt att vi gör :)

Så nu sitter jag hemma, vill hälsa på emma men kan inte ringa henne så skickade sms. Men den dryga korven svarar inte på typ sju timmar så antagligen blir det inget :( Men man kan ju hoppas! Annars blir det nog chill..

Och för övrigt så har inte vi nå vatten i lägenheten förän på antingen torsdag eller fredag, känns skitkul! NOT!
Så om någon har en dusch att låna ut imorgon och på torsdag, call me! :)

Började tänka nu på hur mycket jag gillar en viss liten donna, nämligen Emelie Persson.
Hon är så jävla rolig, snäll och lika dryg som mig. Gillar att vara barnslig men kan vara allvarlig i rätta stunder.
Hon betyder mycket för mig.

Ne nu ska jag vänta och se om jag var svar av emma, hörs hej! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

ååh bästa Ronja :) Vad glad jag blir, nästan lite tårögd :') Du betyder mycket för mig med, så glad att jag har dig :) <3

2008-11-04 @ 19:03:05
URL: http://empepersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

ååh bästa Ronja :) Vad glad jag blir, nästan lite tårögd :') Du betyder mycket för mig med, så glad att jag har dig :) <3

2008-11-04 @ 19:06:32
URL: http://empepersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oj nu blev det dubbla :) wops.

2008-11-04 @ 19:06:52
URL: http://empepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0