Lördag

Idag har man jobbat, bara en kortdag så det var skönt.. sen åkte jag, frida, malin och lisa på hammarn för att få i oss nå käk. Och jävlar va goda pizzor dom gör Kaffstugan alltså! Ge mig mer! :) Kom hem runt fyra och har faktiskt sovit tills nu, drömde en så underbar dröm.. Nu ska jag jobba på det där förbannade arbetet som aldrig kommer bli klart känns det som! Men om jag fasen sätter mig en lördagkväll för att plugga så ska jag fan göra det också. Sen när jag inte orkar göra de nå mer så ska jag åka upp till Frida. Där höll de på att bakas för fulla muggar. Så tänkte svulla höhö. Sen när Malin slutar nio så kanske jag ska följa med henne till Vallsjön och ha "Te-kväll" :) Hon har köpt massa teer som vi måste smaka, så ska kanske göra de ikväll om hon inte är för trötter efter jobbet:)

Imorgon blir de jobb 7-17, kul! sen ska jag på träning om hinner in, man kan ju hoppas. Nä nu ska jag äta en kexchoklad så jag får nån energi.. Hörs hej!

Kom till mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0