Kul!

Helgen har varit bra. I fredags var jag på luciarevy i kälarne, den var hyffsad dock hade jag högre förväntningar! Efter den sprang jag iväg och jobbade natta.. På lördagkväll hade jag och tjejerna julbord i Jennifers stuga. Så sjukt gott och rolig kväll! Gjorde kanske världens roligaste lek, som vi definitivt måste göra på nyår haha :)
Och söndag blev det chill och träningsmatch..

Jag, Emelie och Ronny var och fika igår. Räkmacka på wedan, men mums! Ville aldrig att den skulle ta slut.. Kommer bli lite trist nu i jul. Jag och emelie har ju alltid fika-dag på måndagar men nu kommer vi inte ha de föräns i januari :( Men den som väntar på nåt gott brukar dom ju säga.. :)

Ikväll blir det julbord i kälarne på hotelle med sjukan, kul att malin också kan följa med! Så det blir att göra sig iordning snabbt eftersom jag kommer hem 6 och det börjar 7.. Men de ska nog gå:)
I helgen kommer Anki och co. Det blir kul! :)
Nä nu ska jag och emelie skriva ut lite papper, hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

emelie+ronja+fika = sant!

2008-12-16 @ 18:31:07
URL: http://empepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0