Jobb, jobb, ännu mera jobb..

Ikväll går jag på min tredje natt, det ska bli chill.. Dock finns det en sak jag hatar med att jobba natt, man får aldrig se dagsljuset! Börjar jobba 2045, kolsvart. jobbar fram till 7.15, fortfarande mörkt och sover till fem och då har det mörknat för längesen.. BORING som fan.. Men ganska chill jobb, dock är det magsjuka där nu vilket inte är lika roligt..

Annars är det väl rätt så hyffsat i mitt liv nu, snart jul.. Har inte fått nå jobb alls i jul, men hoppas att de blir ändringar på det.. Nä nu ska jag ner till mamma (som fick magsjuka på jobbet idag) och hämta bilen så jag kan åka till västanede till emms :) Hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0