UF-mässan

Va igår! Var där runt 8.30 på morgonen, skulle förbereda montern och en massa.. sjukt opepp och ville inte alls. plus att de var finväder och kul då att stå inne i en lokal från 13.00-19.00.. not. Men när vi väl var där klockan ett och det öppnade så var det full fart - hela dagen! Så jävla roligt och vi sålde runt 90 stycken magnter, helt klart över förväntan! :) 20.30 var vi klara för dagen, då var montern nerpackad och allt inpackat i martinas bil. Kändes mycket skönt och då åkte jag och lisa hem till henne och fikade, trötta och flummiga var vi.. :) En bra dag helt enkelt!

Idag har jag bara chillat, åkte hem till kälarne med tomas och lisa. Sen har jag bara varit hemma hos mammsen.. Ska iväg och käka på hotellet med frida sen när hon slutar vid fem, ska bli mumsigt..:) Imorgon åker hon och malin til thailando.. är inte så avis heller.. Men riktigt roligt för dom, hoppas dom är bruna och fina när dom kommer hem:)
Imorgon ska jag in till stan igen, lira match mot sveg, de blir roligt! sen åker jag hem till kälarne igen för att jobba kvällen och sen söndag morgon :) sen in till stan igen för att träna.. vilka roliga helger jag har.. :)

Ne nu ska jag göra nån nytta, hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ville så gärna komma upp på mässan och kika men jag hann inte.. Robin hade sett dig iaf! :) Men när ska vi hitta på nåt då? Var ju toklängesen!!

2009-03-23 @ 17:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0