Jennifer 18 år!

Idag fyller min allra bästaste tremänning Jennifer 18 år. Helt sjukt va tiden går fort! :) gick till henne idag efter jobbet och fick mig en massa fika, bland annat SMÖRGÅSTÅRTA.. lovely.. ska dit nu ikväll snart och mumsa massa gotta.. det blir mysigt..

Idag fick jag ett paket med posten. Fick äntligen min mobil som jag har försökt att beställt! Dock har jag inte betalat den så jag fattar inte hur det gick till! Ganska chill om jag inte behöver det! :) riktigt nöjd men så jävla tråkigt att föra över alla grejer.. tar sån tid.. men men :) DEN ÄR NICE!

På lördag blir det antagligen bräcke och jämtkrogen, ska vara chaffis till mor, moster och benita.. Vilken tur att jag får med mig malin säger jag bara hahaha :) Ne men de kan nog bli bra, särskilt när de är ständut blakk som lirar :)

Ne nu ska jag göra nån nytta, hörs hej!


Ja, vad ska man säga.. SNYGGISCH :) måste bara tilllägga att det är 8,1 megapixel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0