Söndag

Idag är det söndag, vilket är min chilldag.. Även fast jag ska jobba ikväll men de räknas inte :)
Har haft en lugn helg, i fredags åkte jag tim och johanna till hammarn och kollade läget.. Inte så mycke fart där men träffade några roliga figurer :) Igår jobbade jag hela dagen, hur trött som helst när jag kom hem.. tänkte följa med till döviken men orkade fasen inte. Skönt att bara vara framför tvn också :)

Dansen i onsdags var iaf hur rolig som helst, nu behöver jag inte åka på nån fler iår med tanke på att den blev så bra:)

Jobbar måndag och tisdag till veckan, sen bär det av till Falkenberg och Halmstad med laget! Kommer bli sjukt nice och hoppas på finväder :)

ne nu måste jag tvätta lite och do some breakfast, hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0