Jag vill

Har haft en riktigt härlig helg! I fredags vart det fest här hemma på skogsvägen, mycket roligt ! :) Sen igår var jag så jävla seg, jag och lisa låg här i soffan till runt ett-tiden.. Men sen behövde vi kliva upp eftersom jag skulle ut och åka skoter och tolka med jennifer och emma! Det var grymt roligt! Haha! :) Vi var ute i typ tre timmar, ont i röven hade man iallafall så de räckte och blev över.. :) Sen när jag kom hem frös jag så förbannat om fötterna och händerna så det blev ett långt bad efter middagen, skönt.. Åkte därefter till fisen för att kolla på körslaget, vi hade så mycke gotta så de var mumsigt! Och idag har det bara varit chill hela hela hela dagen, sitter även fortfarande i morgonrocken.. höhö..

Ska snart åka in till city, träning ikväll. Är faktiskt riktigt pepp, tror ja :) Sen imorgon har jag hela dagen fullbokad, först skola sen ska jag gå lite på stan, sen iväg till Lena, sen fika med Svenne och Ingrid på Tages och avsluta kvällen med att träna :) Blir nog en bra dag!

Måste hänga med Ronja nån dag, var längesen nu och vi har ju så sjukt roligt tillsammans :)
Och jag måste även tatuera mig snart, vill vill vill! Men är fortfarande osäker på motivet och vart de ska sitta.. Hmm, får spåna vidare på de där!
Ne nu ska jag nog klä på mig, hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

om du ska iväg o fika imorgon kan du ju inte börja på din kur ju :)

2009-01-18 @ 18:50:11
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0