Roligt? Ja de hade ja!

100-dagars var en av dom roligaste kvällarna jag varit med om. Bra folk, bra musik och bra sprit. Då kan det inte bli så mycke bättre, riktigt nöjd:) Varit seg hela dagen idag, va iväg och skulle kolla på gökboet men jag somnade på en gång där borta så i pausen efter en timme så drog jag. Kom nyss hem från träningen, kändes bra att få springa av sig lite! :)

Imorgon bär det av till sundsvall, blir kanske krogen imorgon kväll och på lördag är det 50års kalas. Min kära moster Annica fyller år.. Det kommer bli roligt! Dock blev det lite ändrade planer, ska lira match på söndag så ska tydligen åka med Selånger (motståndarlaget) till stan från sundsvall på söndag morgon. Det känns ju lite sådär, men tanke på att man antagligen har förtärt alkohol kvällen innan också.. men men, vad gör man inte :)

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, så sjukt trött. Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Ninni

100-dagars var obeskrivligt rolig! Kul att jag träffade dig också, du hade en grymt snygg klänning^^ Men musiken var ett minus, visst var det bra musik men dom spelade samma låtar 1000 gånger.

2009-02-27 @ 18:36:13
URL: http://innin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0