Ett nytt försök..

Jaha, nu var man här igen. :)
Tänkte att det var dags att göra ett nyss försök med blogglivet.. Läser så många bloggar, och då känns det bara trist att inte jag skriver nåt. Så tänkte att nu är det dags haha :)

Har iallafall nyss varit på gympan här i kälarne, som jag inte varit på på hur länge som helst! och de var grymt kul men ack så jobbigt.. Det kändes bra :)

Har haft en skitrolig helg iallafall, chillade bara i fredags eftersom jag skulle upp och jobba lördag hela dagen. Sen blev det oväntat fest, först förfest uppe hos stefan söderberg med grabbarna och sen drog vi allihopa till stugun där det hade varit lagfest men som sedan gick över till pubafton.. Tror aldrig jag har dansat så mycke som jag gjorde då! Helt galet! Men sjukt roligt! Kom hem runt halv fem. Vaknade åtta och kunde inte sova.. kul:P
Mycket rolig kväll helt enkelt!

Ne nu ska jag chilla vidare, jobb imorgon igen, 8-17.. Kul :)
Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

eyo, du kan meddela mig när du vill att jag ska försöka fixa bloggen :) har glömt dina uppgiften + att du kanske vill ha några bilder :)

2008-10-28 @ 22:01:43
URL: http://empepersson.blogg.se/
Postat av: Josse

Hihi tro du jag blev lite paff när jag såg att du var där...Men kul var det;) Och det blev mkt dansande minsann, sjukt kul:)

2008-10-29 @ 19:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0