Träning

Ja, då ska man snart iväg på fysträning i öphallen. Ska faktiskt bli kul och jag är skitpepp! Hade fys igår också, de var bland de jobbigaste jag varit med om! (Om man inte räknar med galento träningarna.) Men kändes så jävla bra efteråt, vill alltid ha den känslan:)

Idag var det NkB prov, tror det gick hyffs! Men emelie lär ju få mvg på provet den där fisungen.. :P
Sen var vi på stan och fika, och min älskade klänning har kommit in på Rut! Wiiiee! Får se om jag kan köpa den imorgon, eller be någon köpa den åt mig.. Har nämligen lagt undan den.. :) Vid halv fyra travade jag bort till Sven-Åke, min handledare på praktiken, och fick vara med och se några behandligar. Mycket intressant! Var hemma runt sju så det blev en stund:) Imorgon far vi till strömsund och blir nog där hela dagen. På Sven-åke lät det som att vi skulle vara hemma tio.. :S Men får se! Kan bli kul hursom! :)

Ne nu ska jag göra nån nytta innan man åker, hörs hej!
Ps. Lata Emma skippar träningen ikväll, boring!

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA, det kommer jag absolut inte få :P det kan jag lova!

2008-11-18 @ 17:28:05
URL: http://empepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0