Mamma Mia!

Har precis kollat på kanske världens bästa film! Mamma Mia! Helt över mina förväntningar :) Såg den med mammsen hemma i kälarne, skönt.. Alltså ja, jag har inga ord som kan beskriva hur bra jag tycker att den filmen var :)

Idag har vi gjort NkA prov, hade tränat relativt mycket och tyckte att det kändes skitbra. Men som vanligt kommer det helt andra frågor så jaa.. Jag vettekatten hur det gick, men hoppas det gick bra hursom :)

Nu är det iallafall fixat med verktyg så att jag, emelie, lisa och martina kan börja skapa våra produkter vecka 50!
Vi har startat ett företag, "Open Minds UF". Kommer bli skitbra :)

Var och fikade med Ninni på tehuset igår, va mysigt det var! Och sjukt länge sen vi träffades, måste absolut ses oftare! <3

Ne nu ska jag kolla på desperate, hörs hej!



Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja de va jättemys! Mera, mera, mera sånt. <3

2008-11-12 @ 19:13:42
Postat av: Emelie

jag längtar typ tills vi får börja producera ;)

2008-11-12 @ 23:19:14
URL: http://empepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0