UF

Vårat företag går hur bra som helst just nu! Det rullar på för oss och ja, det känns skitkul! I början på veckan var jag sjukt opepp, ville bara få det överstökat. eller rättare sagt, inte jobba med det alls.
Men nu när vi har kommit igång, gjort klar vår första beställning (ansjö skogsröjningar är våran första kund:D) så känns det skitbra :)

Är fortfarande inte klar med arbetet till A-K, fasen. Måste få det gjort! Ska försöka göra lite ikväll.. Men hinner nog inte så mycket eftersom jag ska åka till Lisa sen :) Hon ska färga mina ögonbryn och fransar :)

Och på fredag är det Lucia, kan bli kul! Ska hem till Kälarne och kolla på luciatåg och revy.. :) Sen på lördag är det futsal i krokom, tror att jag skulle vara med då. Men det blir lite drygt att jag ska åka in lördag morgon, sen hem igen efter det eftersom jag och tjejerna ska ha julbord på kvällen. Sen på söndag ska man in igen.. Så får se hur det blir. Kanske ska be om att få lira match på söndag istället..

En sak som är jättebra är att jag fått Bjelkes! :D 

Ne nu ska jag göra nån nytta, kände bara att jag behövde uppdatera lite här.. Hörs hej!
Jag saknar emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0