Ett liv tack.

Just nu känns det inte som att jag ha nåt liv, tillbringar mitt lov på Tallgläntan i kälarne.. Visst de är skitroligt och de blir mycke cash.. Men fasen, ikväll hade jag velat festat alltså.. Istället går jag och jobbar natt.

Hade en mycket bra julafton igår, fick många fina klappar. Däribland en parfym med sån där puff från Makeupstore, ett presentkort på motorexpo, ett jättefint sängöverkast m.m.. :) Definitivt nöjd!

Har nyss varit uppe på storåsen och käkat med mormor, rigmor, sven, mamma, nicole och ronny.. Gott men sen la jag mig bara och sov med Bia på magen (mormors hund). Kände mig ganska osocial, men vad ska man göra när man måste sova?
Längtar till den 30de och nyår, ska bli fest som fan och jag är sjukt pepp! :) Det ska bli skitkul att Lisa ska på hotelle den 30de också! :)

Jag hoppas innerligt att jag inte behöver åka på magsjukan som har gått på sjukstugan i två veckor nu, men de känns inte som att jag kommer göra det.. Peppar, peppar - ta i trä!

Nä nu ska jag nog åka och hälsa på frida, hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

skitunge :) saknar dig!

2008-12-27 @ 12:39:22
URL: http://empepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0